vineri, 21 decembrie 2012

Last train home

...also known as "How I spent the Apocalypse"

Am adormit pe la mijlocul noptii,dat fiind ca haita caminului s-a decis sa "puna in scena" profetiile mayase,la fel cum au facut si unii din nesimtitii mei colegi de parter.
Ultima cafea facuta la fierbator-nu pot sa spun ca-mi pare foarte rau de asta...
Singurii fraieri din toata facultatea...sau nu?Oricum,e oribil sa te plimbi pe scari cu bagajul de o tona,in conditiile in care bate vantul (literalmente) pe toate coridoarele.Old habits die hard,one might say.
O gara pudrata cu zapada,porumbei curiosi (si hamesiti),trenul mult asteptat,frig,Chaucer,haine colorate,ras,statia perfecta:da,da,DA!
Lenea si oboseala nu mai inseamna absolut nimic atunci cand este vorba de intalnirea cu o prietena buna!Chiar imi era dor de seri ca aceasta,de glumele secrete,de noi toate!
Mi-e si frica sa ma gandesc la cantitatea de mancare ce ma asteapta in vacanta si la rezultatele "maratonului" in sine-oh,well...
Dupa cum se poate vedea,a fost o Apocalipsa foarte placuta anul acesta.Looking forward to the next one.Cheers! 

Niciun comentariu: